Zrozumieć Pacjenta

Jeżeli jesteś managerem placówki medycznej, lekarzem prowadzącym własną praktykę medyczną lub specjalistą medycznym to ten podcast jest właśnie dla Ciebie.

Prowadzący:

Jacek Piaseczyński

Od 2015 roku tworzy firmę Proassist – oprogramowanie medyczne dla gabinetów i placówek lekarskich. Na co dzień zarządza działem programistów oraz nagrywa podcast Zrozumieć Pacjenta.

Justyna Kusztal

Justyna pracuje na stanowisku managera telefonicznej rejestracji. Jest odpowiedzialna za outsourcing telefonicznej rejestracji, wprowadzanie procedur w zespole rejestracji, szkolenie członków teamu.

Słuchaj podcastu tam gdzie Ci najwygodniej

Odcinki:

Zrozumieć pacjenta

Zrozumieć Pacjenta #07 – Audyt telefonicznej rejestracji – jak zrobić go dobrze

Zrozumieć pacjenta

ZP #06 – Jak poprawić skuteczność rozmowy telefonicznej z pacjentem — część II

Zrozumieć pacjenta

ZP #05 – Jak poprawić skuteczność rozmowy telefonicznej z pacjentem — część I

Zrozumieć pacjenta

ZP #04 Skuteczność rejestracji telefonicznej

Zrozumieć pacjenta

ZP #03 Rejestracja online – jak zrobić to dobrze

Zrozumieć pacjenta

ZP #02 Co zrobić, aby pacjenci przychodzili na umówione wizyty?

Zrozumieć pacjenta

ZP #01 Co należy zrobić w swojej placówce medycznej przed rozpoczęciem działań marketingowych?

Cześć!

Chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie w ciągu 5 minut? Kliknij przycisk!

Pobierz Top 3 Ebooki Marketingowe

Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, Pokaż więcej

proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.