Dzięki aplikacji dla lekarzy i specjalistów Proassist możesz w pełni zarządzać swoją placówką medyczną z dowolnego miejsca.
Aplikacja pozwala na:
✔ Stały dostęp do kalendarza wizyt, z możliwością dodawania i edytowania rezerwacji
✔ Przeprowadzanie wizyt i wypełnianie EDM (również z pomocą funkcji przetwarzania mowy na tekst)
✔ Wystawianie e-recept, e-ZLA i e-skierowań z poziomu telefonu i automatyczne wysyłanie dokumentów na e-mail pacjenta
✔ Oszczędność czasu dzięki szybkiemu skanowaniu dokumentów telefonem i dodawaniu ich bezpośrednio do kart pacjentów
✔ Elektroniczne podpisywanie dokumentów przez pacjentów
Aplikacja mobilna Proassist jest dostępna na Android i iOS pozwala na wygodne zarządzanie kalendarzem wizyt oraz dokumentacją medyczną z dowolnego miejsca. Aplikacja to dopełnienie systemu dostępnego w przeglądarce – jest bezpłatna dla użytkowników systemu Proassist.
Korzystaj z nowoczesnych rozwiązań i usprawnij swoją pracę z aplikacją Proassist!
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000961573, NIP: 6762436420, REGON: 121461470. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub korzystania z przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Ireneuszem Zabawą, pod adresem: iodo@proassist.pl. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, w sposób przejrzysty i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności. Pokaż więcej
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.